Terug naar overzicht

Administratief medewerker

Ter uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een administratief medewerker voor 20 tot 24 uur per week. Heb jij ervaring met salarisverwerking en een goed cijfermatig en analytisch inzicht? Ben jij integer en weet je goed om te gaan met vertrouwelijke informatie? 

Dan ben jij misschien wel degene die wij zoeken voor deze parttime functie!

Dit ga je doen

Je voornaamste taak is een correcte salarisverwerking. Dat houdt bij ons in dat je werkt met het pakket Nmbrs. Naast het verwerken van de urenregistraties controleer je de mutaties en toeslagen, verwerk je verlofaanvragen, monitor je het ziekteverzuim en help je collega's bij ad-hoc vragen. Vanuit jouw functie heb je regelmatig contact met onze externe salarisverwerker. Een bijkomende taak is het verwerken van inkoopfacturen en diverse secretariële werkzaamheden zoals beheer digitale dossiers, telefoon, e-mail, verwerken van de binnenkomende post en ontvangen van gasten.

Je kunt rekenen op:

  • Een zelfstandige rol met ruimte om er zelf iets moois van te maken;
  • Een werkweek van drie dagen, bij voorkeur op maandag, dinsdagochtend en vrijdag;
  • Een werkomgeving midden in het hart van onze Bouwgroep in Bergen op Zoom, waardoor je regelmatig contact hebt met collega’s;
  • Een salaris volgens de CAO Bouw & Infra;
  • 8% vakantiegeld, 25 vakantiedagen en 15 roostervrije dagen (naar rato). Plus een goede pensioenregeling;
  • Ruime opleidingsmogelijkheden zodat jij jezelf verder kan ontwikkelen;
  • Een informele en plezierige bedrijfscultuur, waar serieus werk gemaakt wordt van jouw vitaliteit, duurzame inzetbaarheid en tevredenheid.

Om succesvol aan de slag te gaan in deze functie heb je een goed cijfermatig en analytisch inzicht nodig. Je bent integer en weet om te gaan met vertrouwelijke informatie. Naast dat je een Mbo-diploma in een administratieve richting hebt, ben je digitaal vaardig met MS Word, Excel en Outlook.

Over Bergh Bouwgroep

De Bergh Bouwgroep is een groep gespecialiseerde bedrijven actief in de bouwsector. We zijn een trots familiebedrijf met meer dan 70 medewerkers en ruim 60 jaar ervaring. Bij ons zijn afspraken en je houden aan de planning de sleutel tot succes. We hebben een breed aanbod aan diensten en producten en voor iedere vraag een oplossing.

De Bergh Bouwgroep bestaat uit:

  • Bergh Bouw - Aannemer voor nieuw- en verbouwprojecten
  • Bergh Bouwsystemen - Geïndustrialiseerde systeembouwer
  • Bergh Brandveiligheid - Expert in bouwkundige en installatietechnische brandbeveiliging
  • Bergh Beheer & Onderhoud - Partner in het beheer van vastgoed
  • Bergh Vastgoed & Ontwikkeling - Bouwontwikkelaar

Ben je enthousiast?

Ben jij geïnteresseerd in deze vacature? Stuur dan je motivatiebrief en CV in via het sollicitatieformulier op deze pagina.

Wil je eerst meer informatie over deze functie? Neem dan contact op met Ronald Hell (Hoofd Administratie) via telefoonnummer 085 – 00 70 363.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Ik help je graag verder

Sjef Jongbloed

Directeur Bergh Bouw Stel je vraag

Solliciteren op deze vacature

{{ errors.first("field_11") }}
{{ errors.first("field_12") }}
{{ errors.first("field_13") }}
{{ errors.first("privacy") }}